Artystyczną drogę rozpoczął jako konserwator zabytków architektury przy odbudowie Zamku Królewskiego w Warszawie. Przez wiele lat w Madrycie zajmował się projektowaniem i wykonywaniem pozłoceń artystycznych na szkle unikatową dawną techniką trawienia i złocenia. Od lat 90. ub. wieku współpracuje z teatrami przy kompleksowych realizacjach scenografii i kostiumów. Nadzorował i koordynował pracownie w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej oraz innych operach i teatrach, wykonując dokumentacje i makiety m.in. do spektakli „Madama Butterfly”, „Don Giovanni”, „Eugeniusz Oniegin”, „Ubu Rex”, „Król Roger”, „Podróż do Reims”, „Dama pikowa”, „Wesele Figara”, „Śmierć w Wenecji”, „La Bohème”, „Orfeusz i Eurydyka”, „Potępienie Fausta”, „Jolanta i zamek Sinobrodego”, „L’étoile”, „Rusałka”, „The Tempest”, „Opowieści Hoffmana”, „Bastien i Bastienne”. Produkcje te rozpoczęły nurt współczesnych realizacji operowych i teatralnych, które – tak jak „Andrea Chénier” – cieszyły się ogromnym sukcesem również na deskach takich scen jak Kennedy Center w Waszyngtonie. W Teatrze Narodowym i Teatrze Polskim w Warszawie współtworzył scenografię i kostiumy w przedstawieniach reżyserowanych przez legendarnego Jacquesa Lassalle’a.
Stworzył dziesiątki makiet do przedstawień operowych i teatralnych. Pieczołowitość ich wykonania umożliwiła sprawną realizację wielu niezapomnianych inscenizacji w kraju i za granicą. Już dawno związał się z Teatrem Muzycznym ROMA, gdzie asystował przy produkcji scenografii lub współtworzył kostiumy w spektaklach takich jak: „Akademia Pana Kleksa”, „Aladyn Jr”, „Deszczowa piosenka”, „Mamma Mia!”, „Piloci” i – ostatnio – „Aida”.