Przedmiotem zamówienia jest zakup mediów w celu przeprowadzenia kampanii reklamowych dotyczących wszelkich działań Teatru Muzycznego ROMA od podpisania umowy do dnia 31.12.2018 r. Kampania powinna mieć możliwie największy zasięg. Zamówienie składa się z 4 części (zadań).
Zadanie nr 1 – Reklama zewnętrza w Warszawie wraz z reklamą w metrze,
Zadanie nr 2 – Reklama zewnętrzna w dużych miastach wraz z reklamą mobilną,
Zadanie nr 3 – Reklama w przejściach podziemnych oraz dworcach PKP i PKS,
Zadanie nr 4 – Reklama na nośnikach niepodświetlanych w Warszawie.
8.06.2017 r.
Zamawiający zamieszcza informacje z publicznego otwarcia ofert.
13.07.2017 r.
W związku z prowadzonym postępowaniem w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych (zwanej dalej Ustawą) Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie (Zamawiający) informuje na podstawie art. 92 Ustawy, iż jako najkorzystniejszą wybrano ofertę:
– Zadanie nr 1 – Ströer Media Sp. z o.o., Sp. k., Plac Europejski 2, 00-844 Warszawa z ceną 358 883,25 zł,
– Zadanie nr 2 – AMS S. A., ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa z ceną 509 097,00 zł,
– Zadanie nr 3 – Synergic Sp. z o.o., ul. Tamka 16 lok U4, 00-349 Warszawa z ceną 136 628,40 zł,
– Zadanie nr 4 – Warexpo Sp. z o.o., ul. Oboźna 1A, 00-340 Warszawa z ceną 180 625,50 zł.