Przedmiotem zamówienia jest zakup mediów w celu przeprowadzenia kampanii reklamowych dotyczących wszelkich działań Teatru Muzycznego ROMA od podpisania umowy do dnia 31.03.2017 r. Kampania powinna mieć możliwie największy zasięg.
Specyfikacja nośników:
Warszawa / lokalizacja – przy głównych traktach komunikacyjnych. Wyklejenie materiałów reklamowych na słupach – na jednym słupie min. 3 plakaty o wymiarach nie mniejszych niż 140 x 200 cm lub 12 plakatów o formacie nie mniejszym niż B1. Wybór lokalizacji przez Zamawiającego z min. 35 pozycji, przy czym pozycje na kolejnej liście nośników nie mogą powielać poprzednich w więcej niż 50%.
Ilość emisji – 10.
Czas trwania pojedynczej emisji – 1 miesiąc.
Ilość nośników w pojedynczej emisji – 15 szt..
Termin: 1.04.2016 r. – 31.03.2017 r.
WYNIK POSTĘPOWANIA NA REKLAMĘ
W związku z prowadzonym postępowaniem w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych (zwanej dalej Ustawą) Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie (Zamawiający) informuje na podstawie art. 92 Ustawy, iż jako najkorzystniejszą wybrano ofertę:
– Stołeczne Przedsiębiorstwo Usług Plastycznych i Wystaw Artystycznych Warexpo Sp. z o.o., ul. Rodzynkowa 4, 00-708 Warszawa (oferta nr 1) z ceną 147 600,00 zł. Wykonawca przedstawił najkorzystniejszą ofertę pod względem kryteriów oceny ofert przewidzianych w pkt. 13 SIWZ: Cena – 98 %, Termin realizacji – 2 %. Wykonawca otrzymał największą liczbę punktów przyznaną zgodnie z opisem zamieszczonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zwanej dalej SIWZ). Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę niepodlegającą odrzuceniu.